dijous, 20 d’agost del 2015

THIS IS A JOB FOR (Un microrelat de Maria Rovira)

Clark Kent recorria desesperadament i a supervelocitat (ja obertament indiscreta) les avingudes de New York, amb el fum de l’incendi ara a l’horitzó però amb el plor de la nena del 18è pis perfectament audible. ‘No pot ser, no pot ser’.

Què se n’havia fet de les cabines telefòniques? I qui esperava que un ciutadà nord-americà es canviés en un locutori?

Maria Rovira Lastra. No suporto els ‘Forns de pà’.  Mai vaig formar part del Club Súper 3. Estic informant-me jurídicament per prohibir el cabell d’àngel. La meva primera obra, co-escrita amb el meu germà, fou el remake literari ‘El Zoo d’en Putas’. Una vegada em van preguntar si havia sortit per cessària i vaig respondre que no coneixia la disco. 


1 comentari:

  1. Maria, quina il·lusió trobar-te per aquí compartint micros!
    Molt orgullosa de la meva ex-alumna :) Una abraçada!
    Raquel

    ResponElimina