dissabte, 10 de març del 2018

L’ALTRA (Un microrelat d'Olga Garcia Beneyte)


—Tu m’enganyes amb una altra!
—I ara! Però què dius?
—Que sí, que t’ho noto a la cara.
—Vés, dona, vés. Ara em diràs que aquestes coses es noten a la cara! Com ara què? Quina cara faig?
—No ho sé... Estàs com content, o agraït. No sabria com dir-t’ho.
—És clar que no saps com dir-m’ho. Si és que ets una beneita. Que no ho saps que jo estic enamorat només de tu? Que espero amb desfici l’hora que ens trobarem? Que tot el dia penso en com n’ets, de sexi?
—Ja... Això és el que dius...
—Mai dels mais t’he estat infidel. Només faig l’amor amb tu. De fet, només em ve de gust fer l’amor amb tu.
—M’ho promets?
—T’ho prometo.
—Així, doncs, ella no es queixa que no tingueu sexe?
—Qui?
—La teva dona...

Vaig néixer a Barcelona fa una pila d’anys, però actualment visc a Vallirana. Sóc professora de ioga i de tai-txi i les meves aficions són llegir, escriure, i caminar per la muntanya o vora el mar. He guanyat diversos concursos literaris i he tingut la sort de publicar un llibre amb dos contes a Editoral Barcanova: En Màtic i Internet i Les vambes noves d’en Marc.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada