dijous, 25 de juny del 2015

MIRADA POLIÈDRICA (Un microrelat de Mercè Moreno Montañés)

Em mira d’una manera que m’estan pujant els colors. A la meva edat! Mai no havia sentit abans uns ulls clavats com un agulló. Que potser se m’insinua? L’observo de cua d’ull i continua. Quin desvergonyiment! Si em provoca sabrà com les gasto. Ara em sentirà.

És tan amable de no traspassar la línia groga i apartar-se del quadre em diu el guarda de seguretat del museu.

Il·lustra el microrelat un quadre de Magritte.

Mercè Moreno Montañés. Sóc nascuda a Lleida i filla adoptiva de Llinars del Vallès. He dedicat gran part de la meva vida a reeducar i ensenyar llenguatge als més menuts. Sempre m’acompanya el desig d’escriure perquè l’escriptura és la manera que tinc de comprendre i transformar el meu dia a dia. He publicat alguns relats en reculls col·lectius. Pertanyo al grup d’escriptura Pasta de Full de Cardedeu.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada