dilluns, 11 de juny del 2018

L’ÀLTER EGO (Un microrelat de Jordi Riera Pujal)



El meu àlter ego és un exitós cantant de boleros i de balades plenes de tendresa. Corre per la meva imaginació protagonitzant amors clandestins amb dones abandonades al tedi. Salta pels balcons, entra per les finestres i sap com satisfer els anhels més amagats de belles dames necessitades d'amor. Sap oferir l'aventura d'experimentar amb els sentits i traspassar les fronteres del que és lícit i avorrit. Festeja amb elles i les convida a endinsar-se en nits màgiques on els cossos s'inflamen i els desitjos més amagats són escoltats. Les dones, al seu costat, es regeneren en essències alegres i passen de somiejar a habitar dins la vivesa. Són persones que frisen per rebre i donar simfonies de petons i allaus de carícies, escoltant una veu tendra i suau que els xiuxiueja a l'orella: «Noia formosa d'ulls fascinants, lleparé els teus somnis i els faré meus». El meu àlter ego els sap beneir el sexe, guarir la solitud i fer que admirin la seva pròpia ombra. Satisfetes, a la fi, acaben donant gràcies als déus per ser com són.

Avui, però, uns éssers quasi invisibles i de pensament únic han pres el meu àlter ego quan entrava sigil·losament per l'obertura d'una casa. Li han demanat silenci i no l’han deixat cantar quan el portaven cap aquí. Ara jo em trobo tancat en una habitació sense finestres, on una mena de gent d’una amabilitat freda em diu que aviat em vindrà a veure el metge de les cabòries.

La il·lustració és de Jordi Riera Pujal.

Jordi Riera Pujal. Ha escrit o col·laborat en diversos llibres fins ara, però sempre en el camp de l'assaig o la divulgació. Va dirigir els quatre números de Tentacles. Ha estat comissari d’exposicions, dissenyador d’exposicions, articulista, entrevistador, conferenciant, artista plàstic, documentalista, director de publicacions, investigador i divulgador del mon del còmic, l’humor gràfic i l’animació. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada