dimecres, 15 de març del 2017

PERSPECTIVA I REORDENACIÓ DEL TERRITORI VITAL (Un microrelat de Jordi Puig)


Li hagués volgut explicar tot.  Tot.  Però els meus ulls de seguida defugiren els seus. Així, la frase finalment pronunciada: “cafè i dònut, si us plau”, em va semblar una cel·la.  I encara que els barrots fossin de sucre i jo mateix n’esdevingués el carceller, al cap i a la fi, barrots i carceller érem.  Un cop més, em pensava que hauria de postergar l’assumpte —que en aquestes alçades ja començava a ser realment enutjós— però quan finalment em va dur l’esmorzar, no vaig poder evitar el pensament (també ensucrat si voleu, us ho consento) que la vetllada, tal volta, prometia més del que jo mai hagués gosat esperar-ne.

Jordi Puig (Badalona, 1970) és bibliotecari i escriu sempre que pot.  Ha guanyat el III Premi d'Escriptura Creativa del club TR3SC (2010) i el VII Premi de Narrativa Curta L'Illa-Vadelletra (2016).  També ha participat en el recull de contes eròtics A l'ombra del Decameró (Gregal, 2014) i recentment ha publicat la seva primera novel·la, Mala peça al tauler (Stonberg, 2016), un thriller esbojarrat al voltant del món dels escacs. Manté El blog de l'Arbre Vermell.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada