dilluns, 29 d’octubre del 2018

VIA MORTA (Un microrelat de Marta Pérez i Sierra)


M’ha semblat veure’t a l’andana del tren. T’ajupies a posar bé la bossa de mà arrenglerada amb les dues maletes. He distingit els teus cabells rossos, que ja blanquegen, sempre ben tallats. El teu gest delicat i displicent en tot allò que toques.

T’has girat i m’has mirat. No eres tu.

Jo sí que l'era. He engreixat el meu equipatge amb més enyorança de tu.

El record dels nostres dies i un tren sense passatge, aturats, en una via morta que mai em conduirà a tu.

Microrelat inclòs al recull Compte amb el buit que s'acaba de publicar a la col·lecció La bona confitura de Témenos Edicions.

1 comentari:

  1. Moltes gràcies, Jordi! Estic molt contenta de ser una més d'aquesta exquisida col·lecció.

    ResponElimina