dimarts, 7 de setembre del 2010

ÚLTIMA VOLUNTAT (Un microrelat de Ferran Cerdans)

Ara mateix, tot d’una, m’ha convidat, ell que no ho havia fet mai.

Me l’he quedat mirant, la cigarreta. És segur que sap que no fumo ros, si no estic molt desesperat, i després de les últimes batusses a la secció, jo sol contra tots, no ho veig gens clar.

Els altres s’han anat acostant. Ningú no deia res. Han deixat els seus llocs i ara m’observen tenebrosament.

Em sembla que esperen que l’acabi per fer alguna cosa.



La fotografia que il·lustra aquest microrelat, és del mateix Ferran Cerdans.



Ferran Cerdans Serra és escriptor autor-editor, activista copyleft, dissenyador gràfic i fotògraf. Ha publicat un parell de reculls de relats breus (“Revolta alcalina” el 2001 i “Perdonin que no em disculpi” el 2006), així com nombrosos llibres de poemes i aforismes que podeu llegir en línia al seu lloc http://www.llibres-artesans.com/.

1 comentari:

  1. m'alegro de llegir aquí aquest microrelat, fa molta patxoca en aquest blog! moltes gràcies i felicitats per la iniciativa.

    ResponElimina