dimarts, 6 de març del 2018

UN ESCRIPTOR PROLÍFIC (Un microrelat de Mercè Moreno Montañés)


De la mateixa manera que hi ha xais que neixen amb dos caps i nens amb sis dits,  jo ho vaig fer amb quatre braços. Al principi va ser força molest. Els dits es dissimulen bé dins d’unes sabates o uns mitjons, però ocultar quatre braços és prou difícil. La mare va voler sempre que passés desapercebut i em vestia de manera que només se me’n veiessin dos, els altres me’ls lligava al voltant del cos, com si portés una camisa de força.

Des que vaig descobrir l’avantatge de fer-los servir a la vegada que la vida m’ha canviat del tot.

Ara escric dues novel·les alhora.

Il·lustra el microrelat El mag, de René Magritte.

Mercè Moreno Montañés. Nascuda a Lleida i filla adoptiva de Llinars del Vallès. Sempre m’acompanya el desig d’escriure perquè l’escriptura és la manera que tinc de comprendre i transformar el meu dia a dia. He publicat alguns relats en reculls col·lectius. Publico en el blog Des del porxo i també en el blog Escriure escriure. Pertanyo al grup d’escriptura Pasta de Full de Cardedeu.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada