dissabte, 21 d’octubre del 2017

FER UN CAFÈ (Un microrelat de David Vila i Ros)

Vaig anar a fer un cafè a un bar, em vaig cremar i vaig demanar una indemnització d'un milió de dòlars. Amb els diners vaig obrir un bar, però avui hi ha vingut un client, ha demanat un cafè, s'ha cremat i li he de pagar un milió de dòlars. Hauré d'anar a fer un cafè a un altre bar.

Microrelat inclòs al recull Roba estesa (Voliana, 2017) que es presenta avui dissabte a la Microbiblioteca de Barberà del Vallès (a les 16:00)

David Vila i Ros compagina la narrativa i l'assaig sociolingüístic, els muntatges escènics per reivindicar el conte i les conferències i tallers per fomentar l'ús del català. És autor dels reculls de contes Ni ase ni bèstia (La busca, 2010) i Verba, non facta (Voliana, 2014) i acaba de publicar Roba estesa (Voliana). El podeu llegir al blog Malgrat la boira.

1 comentari: